majizzz

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

Victoria'secret mm

Av Maja Isaksson - 28 april 2013 23:22

hallå måste verkligen sova snart..Men i mon kanske jag ska springa jag tror det men inte säker haha. Men ja i mon kanske vi ska kolla lite mer på Victoria secret saker för mamma har nån hemsida där man kan köpa Victoria secret prudukter men ja då kanske jag ska köpa en och min syster. En body mist kostar 125 kr. Tror inte det är nån frakt och det är en svensk hemsida. Men en body lotion tror jag kostar 125 ja det gör dom nog. Men det var allt jag ville säga eller skriva. Joo i mon är det måndag ushh hatar måndagar bara för man har en hel vecka framför sig jo jag längtar till torsdag för då ska jag till Kjell men skolan är la inget jätte kul skulle ju häldre varit hos Kjell en suttit i skolan o pluggat tråkig matte typ...men just det i dag var jag på väla köpte en justin bieber tröja på cubus är en beliber om ni inte visste det men nu måste jag verkligen sova ska upp typ 7 i morgon och om en kvart är klockan halv 12 så klockan är kvart över 11 men ja godnatt. Jo jag ville bara säga förlåt för jag har så mycket Men i minna in lägg men så får det bli.
Haha
/MAJA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Isaksson - 24 maj 2013 22:28

Nu ska jag göra min header så jag kan börja blogga på allvar!!:)...

Av Maja Isaksson - 22 maj 2013 21:19

Råkade lägga ut 2 in lägg mee sskkiitt samma orkar inten gå in på datorn o fixa det men det var bara det jag ville skriva!!! /MAJA!...

Av Maja Isaksson - 21 maj 2013 21:22

heej förlåt för jag inte bloggat på ganska länge ganska mycket att göra osåvidare just nu kollar jag på tv kuuligt!!! Jag frågar Hanna när vi ska gå ut med Clara hennes hund den är sååååå söt haha men ni kanske inte vet vem Hanna är men det är hon so...

Av Maja Isaksson - 21 maj 2013 21:22

heej förlåt för jag inte bloggat på ganska länge ganska mycket att göra osåvidare just nu kollar jag på tv kuuligt!!! Jag frågar Hanna när vi ska gå ut med Clara hennes hund den är sååååå söt haha men ni kanske inte vet vem Hanna är men det är hon so...

Av Maja Isaksson - 9 maj 2013 16:07

I dag var jag i stallet kollade tävlingarna. Sen gick jag Hanna och Elin till Hannas medryttarhäst Hanna borstade o så tränas sadla jag och Elin tästade ge Faust som hästen heter en morot jag klarade det fast Elin vågade typ inte men sen red Hanna Ga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards